Support

Home / Hur / Support
Support från specialister
I tjänsten ingår också ett supportpaket. Det består av både hjälp med att använda tjänsten och teknisk support om något inte fungerar som det skall.

För att få hjälp med att använda tjänsten skickar man ett mail med frågan eller ringer oss.  Som användare kan man också att Reddibos supportsida på facebook. Gör ett inlägg så svarar vi tämligen omgående.

Det går också att få utökad hjälp eller utbildning  genom ett förbokat telefonmöte/videomöte när det passar dig. Telefonmötet bokas genom att skicka ett mail med några alternativa datum och tider så återkommer återkommer vi med telefonnummer och tidpunkt. Dessa är lämpliga om du vill göra ändringar i strukturen eller ändra på rättigheter med mera.

Under startfasen kommer vi också förbi och håller en introduktion och senare även uppfräschningar.

Skulle något gå snett tekniskt så åtgärdas det av specialister hos Reddibos supportpartner. Partnern heter Agero som är baserad i Stockholm

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.